2014. március 25., kedd

0

The Tower of Druaga: the Aegis of Uruk

Posted in Mame
Műfaja: akció, fantasy, kaland, mágia, romantikus, vígjáték
Megjelenés éve: 2008
Részek száma: 12

Valami pörgős, harcos, nem szerelmes animét kerestem. És meg is találtam. Mindössze 12 részes, ami elég kevéske, és jóformán semmi nem derül ki. Az utolsó részben csöpögtetnek egy kevéske információt az embernek, ami csak még jobban megerősíti azt az érzést, hogy 'ez nem lehet a vége'. De szerencsére van folytatása, viszont azt még én sem láttam.
Az első rész paródiaként is felfogható, hirtelen felindulásból ki is akartam kapcsolna, mert azt gondoltam, hogy végig ilyen lesz. Szerencsére nem ez történt.

Az anime egy játék alapján készült, de nem annak történetét dolgozza fel, hanem az azt követő eseményeket. A játék főhőse Gilgamesh, aki legyőzte a gonoszt, Druaga-t és lerombolta tornyát, így békét hozva a világra. Egy várost építtetett köré, Meskiát, hogy megvédje a világot a szörnyektől. De 60 évvel később a torony újáépült és Druaga is életre kelt. 
Innen indul az anime története. Ismét közeledik Anu nyara, amikor a szörnyek elgyengülnek és szerencsevadászok és kalandozók csoportjai indulnak a torony felé, kincsek reményében. A történet főhősei szintén kalandozók, közülük is kiemelkedik Jil, akit nem csak a kincsek vonzanak, hanem a hőssé válás reménye is. Sikerül társakat gyűjtenie maga köré, ám mindenkit más és más indok vezérel a torony teteje felé. Számos démonnal és rengeteg nehézséggel kell szembenézniük útjuk során, mire elérik céljukat.

Online nézhető és tölthető Animeaddictsról.

Jó szórakozást hozzá!

Dzsane, Mame

0 megjegyzés: