2015. február 21., szombat

0

Anime music #1

Posted in Mame



Szerintem egy anime nézettségét nagyban befolyásolja egy-egy jól (vagy rosszul) kiválasztott zene. Legyen az az opening vagy az ending, mindenképpen illeszkednie kell valamilyen szinten a történethez, különben simán elronthatja az egészet. 
Általában szeretem végighallgatnia a bevezető másfél perces zenét, sőt sok kedvencem is van közülük. Így úgy döntöttem, hogy mivel ez a téma passzol az oldalhoz, néha ilyet is hozok majd nektek. 


Tokyo Ghoul - Unravel
Imádom!! Első hallásra beleszerettem, azóta ez a csengőhangom a telómon. ^_^


Naruto Shippuuden - Guren
Na igen, Naruto fan vagyok. Évek óta követem az animét, mindig találok kedvenc zenéket, de a Does nagyon oda tette magát ezzel a számmal. Az eredeti klip viszont szörnyű.


Deadman Wonderland - No reason
Korábban ismertem a zenét, mint az animét. ^_^ Engem is meglepett, amikor meghallottam.


Death note - What's up, people
Igazából a Death Note összes zenéjét imádom, de ez brutálisan jóra sikerült.


Attack on titan - Jiyuu No Tsubasa
Annyira passzol a sztorihoz, hogy az valami elképzelhetetlen! Legalább is szerintem.



Hamarosan jövök a következő csokor zenével.

Nektek mi a kedvencetek?

Hai, Mame

0 megjegyzés: